• تهران، تهران بخش مرکزی، شهر تهران، محله پونک جنوبی، خیابان سردار جنگل، خیابان شهید بهشتی، پلاک 66، طبقه چهارم، واحد 4
لوگو بهینه کاوان کیفیت - behinekavan.com

تماس با ما

02143904332

ایمیل

info@behinekavan.com

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17

مصاحبه مدیر عامل شرکت با فصل‌نامه آوای کیفیت

مصاحبه مدیر عامل شرکت با فصل‌نامه آوای کیفیت

مصاحبه مدیر عامل شرکت با فصل‌نامه آوای کیفیت

 

به نقل از گزارش فصلنامه آوای کیفیت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با رویکردی استراتژیک در سال 1398 یک شرکت تخصصی در حوزه خدمات تحقیقات بازار و مشاوره به مجموعه هولدینگ خود افزود. به این بهانه همکلام شدیم با بابک اسماعیلیان تا در خصوص تجارب او در دوران تصدی این سمت و همچنین ماموریت، اهداف و اقدامات این شرکت نظرات وی را جویا شویم.

بابک اسماعیلیان در دوره دانشجویی (کارشناسی مهندسی صنایع) و در سال 1383 به جمع خانواده ISQI  پیوست و کار خود را بعنوان پرسشگر حضوری تا اواسط سال 1384 در واحد اظهار نظر مشتریان ادامه داد. پس از دوره‌ای کوتاه به عنوان کارشناس به این واحد پیوست و در سال 1387 به ریاست دپارتمان تحقیقات مشتری و در سال 1391 به مدیریت واحد تحقیقات مشتری و بازار منتصب شد. در اواخر دوران تصدی‌گری دولت بر شرکت وی مدیر پروژه طراحی و راه‌اندازی مرکز تماس شرکت گردید و با همکاری و همیاری مدیران شرکت بزرگترین مرکز تماس شرکت را در آن مقطع زمانی راه‌اندازی نمود. در ادامه روند کاری وی و با تجارب کسب شده در سال 1393 جایگاه معاونت پشتیبانی شرکت را کسب نمود و امروز او را هم به عنوان معاون مدیر عامل ISQI در حوزه اقتصادی و پشتیبانی و هم مدیر عامل شرکت بهینه کاوان کیفیت ( یکی از شرکتهای زیر مجموعه ISQI ) می‌شناسیم.

شرکت بهینه کاوان کیفیت (سهامی خاص) در سال 1388 تاسیس گردیده و در طی سنوات گذشته به عنوان یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات مرکز تماس با شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران همکاری نموده است. به سبب شناخت کامل مجموعه از سوابق این شرکت و سیاست‌گذاری ISQI مبنی بر خرید و ایجاد یک شرکت تخصصی خدمات تحقیقات بازار و خدمات مشاوره در یک شرکت مجزا، 100 درصد سهام آن در سال 1398 توسط ISQI خریداری شد.

بابک اسماعیلیان ضمن اشاره به مباحث کارشناسی مطرح شده در سال 1398، علل شکل گیری شرکت بهینه کاوان کیفیت را سه هدف اصلی ذیل بر شمرد:

  • تفکیک خدمات TIC، از خدمات مشاوره و تحقیقات بازار که در شرکت‌های مطرح بین‌المللی نیز به صورت مجزا پیگیری می‌گردد و امکان تمرکز بیشتر روی این خدمت را فراهم می‌آورد.
  • تصمیم‌گیری‌های تخصصی و متمرکز جهت تربیت نیروی انسانی حرفه‌ای تحقیقات بازار، پژوهشگران و مشاوران و همچنین بهبود شرایط کاری برای آنها
  • سرمایه‌گذاری برای ارتقاء تجهیزات و نرم‌افزار و استاندارد‌سازی مرکز تماس به عنوان یک مزیت رقابتی کلیدی جهت هلدینگ ISQI

بابک اسماعیلیان در خصوص برنامه‌های سال جاری این شرکت افزود، شرکت بهینه کاوان کیفیت طبق مصوبه مجمع عمومی عادی سال 99، سود حاصله را صرف ارتقای تجهیزات مرکز تماس نموده و همین ماموریت را برای سال 1400 نیز در پیش دارد. برنامه هلدینگ ISQI ایجاد زیرساختی مناسب جهت انجام انواع تحقیقات و پیمایش‌ها در سطح ملی است. بابک اسماعیلیان می‌گوید تجربه ایجاد مرکز تماس کرج به عنوان یک نمونه پایلوت راه برای توسعه و ایجاد یک مرکز تماس استاندارد در فضای فیزیکی جدید را هموارتر کرده است و در نظر دارد که در سال 1401 از مرکز تماس جدید با رعایت استانداردهای بین المللی رونمایی گردد. در سال جاری نرم افزار تخصصی پیمایش‌های CATI ،CAWI و F2F توسط تیم مجرب در حال طرح‌ریزی است که شرکت بهینه کاوان تا پایان پاییز از آن رونمایی می‌نماید.

در خاتمه بابک اسماعیلیان آینده شرکت بهینه کاوان کیفیت را اینگونه ترسیم می‌کند، برنامه هیات مدیره آنست که با تقویت زیر ساخت‌های فیزیکی و ارتقا ساختار نیروی انسانی در افقی سه ساله، جز سه شرکت برتر تحقیقات بازار ایران قرار گرفته و سهم بازاری مناسب در حوزه‌های تحقیقات بازار و خدمات مشاوره کسب نماییم.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی


مقالات ما


خواسته‌ها و انتظارات مشتریان
  • 16
  • مارس
  • خواسته‌ها و انتظارات مشتریان

    از تئوری تا عمل چگونه باید نیازهای مشتریان را برآورده سازیم؟ مقدمه با گذر از دوره محصول‌گرایی و حرکت به سمت دوره بازارگرایی، ...

    چگونه وضعیت رضایتمندی مشتریان خود را بهبود دهیم؟
  • 9
  • آوریل
  • چگونه وضعیت رضایتمندی مشتریان خود را بهبود دهیم؟

    مقدمه در محيط كسب و كار امروزي، رضايتمندي مشتريان يكي از كليدي‌ترين شاخص‌هاي بررسي وضعيت فرآيندهاي سازماني و نيز يكي از عوامل موفقيت ...

    مهندسی خدمات پایدار
  • 14
  • آوریل
  • مهندسی خدمات پایدار

    رویکردی نوین در فرهنگ خدمت‌رسانی مقدمه خدمت یک اقدام یا فعالیتی است که توسط یک شخص یا سازمان به شخص یا سازمان دیگر ...

    برگزاري اولين دوره آموزشی تجزيه و تحليل و سرمایه‌گذاری در بازار CFD
  • 14
  • می
  • برگزاري اولين دوره آموزشی تجزيه و تحليل و سرمایه‌گذاری در بازار CFD

    اولين دوره آموزشي كوتاه مدت تجزيه و تحليل و سرمایه‌گذاری در بازار CFD، روز شنبه ٢١ ارديبهشت ماه ١٣٩٨ به‌صورت كارگاهی در ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    02143904332

    آدرس

    تهران، خیابان سردار جنگل، بین میرزابابایی و 35 متری گلستان، کوچه شهید بهشتی، ساختمان 66

    پست الکترونیک

    info@behinekavan.com