• تهران، تهران بخش مرکزی، شهر تهران، محله پونک جنوبی، خیابان سردار جنگل، خیابان شهید بهشتی، پلاک 66، طبقه چهارم، واحد 4
لوگو بهینه کاوان کیفیت - behinekavan.com

تماس با ما

02143904332

ایمیل

info@behinekavan.com

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17

back dark blue

نرم‌افزار مرکز تماس

call center (behinekavan.com)

این نرم‌افزارها به سازمان‌ها در مدیریت حجم زیادی از تماس‌های ورودی و خروجی کمک می‌کنند. به عنوان یک پلتفرم متمرکز برای رسیدگی به تمام عملیات‌ها، از جمله تماس، مسیریابی، گزارش، تجزیه و تحلیل و بهبود عملکرد تیم مرکز تماس استفاده می‌شود.

 

اگرچه کانال‌های مختلف ارتباطی مانند چت زنده، ایمیل، رسانه‌های اجتماعی وجود دارند، سیستم تلفن همچنان بخش مهمی از تجارت را پوشش می‌دهد. تقریبا 90 درصد از مشتریان بالقوه از طریق تلفن با مرکز پشتیبانی کسب و کار تماس می‌گیرند.

 

بنابراین استفاده از نرم افزار مرکز تماس به شما در پرورش و تبدیل نمودن مشتری بالقوه کمک می‌کند. همچنین به بهبود رضایت مشتریان کمک می‌نماید.

نرم افزار CATI (مصاحبه تلفنی به کمک رایانه)

در طول سالیان متمادی تحقیقات بازار در جمع‌آوری بازخورد مشتریان پیشرفت نموده است. روش‌های جمع‌آوری بازخورد مصرف‌کننده با استراتژی‌های نوآورانه جایگزین شده‌اند تا محققان را قادر سازند هرچه سریعتر بینش مشتری را جمع‌آوری کنند و فرآیند را برای هر دو طرف به حداقل کاهش دهند.

 

دریافت بازخورد شامل استفاده از یک دستگاه، مانند رایانه، تلفن یا تبلت است. نرم افزار CATI مصاحبه تلفنی به کمک رایانه تا با استفاده رایانه با افراد از طریق تماس بگیرند. نرم‌افزار CATI روشی موثر برای انجام تحقیقات بازار و تعامل با مشتریان و شنیدن صدای آنها در عصر کنونی است.

 

نرم‌افزار CATI باید دارای ویژگی‌هایی چون مدیریت تماس‌های تلفنی، شماره‌گیری خودکار، مدیریت مصاحبه، ورودی داده‌ها و ابزارهای مدیریتی پیچیده باشد.

نرم افزار cati

نرم افزار CAWI (مصاحبه وب به کمک رایانه)

نرم‌افزار CAWI یک مصاحبه تحقیقاتی است که از طریق یک کانال اینترنتی انجام می‌شود. پاسخ‌دهنده نظرسنجی ارائه شده از طریق کانال آنلاین دریافت و تکمیل می‌نمایند. این روش بدون شک یکی از محبوب‌ترین و پویاترین تکنیک‌های تحقیقات بازاریابی است. نرم‌افزار CAWI مصاحبه به کمک رایانه اینترنتی است که در آن مصاحبه شونده از اسکریپت ارائه شده در وب سایت پیروی می‌کند.

 

در این برنامه پرسشنامه‌هایی برای دریافت پاسخ تعبیه شده‌اند. پاسخ‌دهنده تمامی مراحل ثبت و تکمیل آن را به صورت آنلاین انجام می‌دهد.

نرم افزار cawi مصاحبه وب به کمک رایانه

نرم افزار CAPI (مصاحبه شخصی به کمک رایانه)

نرم‌افزار CAPI به مصاحبه شخصی به کمک رایانه گفته می‌شود. این شکلی از مصاحبه حضوری است که در آن مصاحبه‌کننده سوالات نظرسنجی را از یک دستگاه تبلت می‌خواند و پاسخ‌های پاسخ‌دهنده را مستقیما در دستگاه وارد می‌کند. در این مصاحبه به شرکت‌کنندگان می‌توان به ویدیو یا صدا نشان داد که امکان آزمایش طیف وسیع‌تری از واکنش‌ها یا نظرات را نسبت به تلفن فراهم نمود.

مصاحبه CAPI عنوان یک تکنیک مصاحبه شخصی طبقه‌بندی شده است که مصاحبه‌کننده معمولا برای خدمت به عنوان میزبان و راهنمایی مشتری حضور دارد.  تحقیقات بازار CAPI یک ابزار مهم جمع‌آوری داده است و برای انجام تحقیقات چهره به چهره استفاده می‌شود.

مصاحبه capi (بهینه کاوان کیفیت)