• تهران، تهران بخش مرکزی، شهر تهران، محله پونک جنوبی، خیابان سردار جنگل، خیابان شهید بهشتی، پلاک 66، طبقه چهارم، واحد 4
لوگو بهینه کاوان کیفیت - behinekavan.com

تماس با ما

02143904332

ایمیل

info@behinekavan.com

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17

background dark blue

خدمات دیجیتال مارکتینگ

بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)

از طریق تحقیق دقیق کلمات کلیدی و روش‌های کلاه سفید سئو، ما می‌توانیم به شما در دستیابی رتبه‌بندی ارگانیک بالاتر و بالا بردن میزان مشاهده شدن در نتایج جستجو کمک کنیم. از جمله خدمات ما در این زمینه تحقیق کلمات کلیدی، بهینه‌سازی سئو on-page و off-page و ردیابی نتایج در سرچ کنسول است. این شیوه‌ها در بالا بردن تعداد سرنخ‌ها و ترافیک و همچنین افزایش میزان تبدیل به عنوان بخشی از راه‌حل‌های دیجیتال مارکتینگ کمک می‌کند.

توسعه و طراحی وب

طراحی وب سایت آماده برای موبایل و بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو تا بتوانید اهداف تجاری و کمپین‌‌های دیجیتال مارکتینگ را دنبال نمایید. ما عناصر و پارامترهای یک وب سایت را جوری در کنار هم قرار می‌دهیم تا بازدیدکنندگان صفحه را تشویق به اقدام نماید. صفحات به صورت ریسپانسیو و همچنین محتوا برای پرسونا وب سایت طراحی می‌گردند.  

بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی

آیا آمادگی لازم برای توسعه و بازاریابی مخاطبان در رسانه‌های اجتماعی را دارید؟ ما کمپین‌ رسانه‌های اجتماعی را برای کمک به رشد کسب و کارتان و جذب فالوورها ایجاد می‌کنیم. شرکت ما اهداف دیجیتال شما را شناسایی می‌کند، معیارهای رقبا و رفتار آنلاین مشتریان را ارزیابی می‌کند. با استفاده از تجزیه و تحلیل داده‌ها، ما مدیریت برند رسانه‌های اجتماعی و استراتژی تبلیغات پولی را متناسب با کسب و کار شما توسعه می‌دهیم.

تبلیغات PPC (تبلیغ به ازای هر کلیک)

دستیابی سریع و با دقت به مشتریان از طریق اجرای کمپین داده محور PPC، با بهره‌گیری از کارشناسان گوگل ادورز می‌توانید با خیالی آسوده کمپین‌های خود را اجرا نمایید. در این نوع از تبلیغات آگهی سایت شما از طریق موتورهای جستجو به بازدیدکنندگان نمایش داده شده و افراد با کلیک بر روی لینک به سایت شما هدایت خواهند شد. به ازای هر کلیک هزینه تبلیغات محاسبه می‌شوند.