• تهران، تهران بخش مرکزی، شهر تهران، محله پونک جنوبی، خیابان سردار جنگل، خیابان شهید بهشتی، پلاک 66، طبقه چهارم، واحد 4
لوگو بهینه کاوان کیفیت - behinekavan.com

تماس با ما

02143904332

ایمیل

info@behinekavan.com

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17

نگاهی به کسب و کارها در الکامپ ۲۰۲۳

نگاهی به کسب و کارها در الکامپ ۲۰۲۳

به گزاش واحد دیجیتال مارکتینگ شرکت بهینه کاوان کیفیت:

در حالی نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ در تاریخ ۴ الی ۷ تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌گردد؛ که برگزار‌کننده این دوره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و مجری نمایشگاه، شرکت راهکار تجارت کوشا است. الکامپ امسال با شعار (( آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال)) و با حضور شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می‌شود.

رویداد الکامپ محلی است برای معرفی شرکت‌ها به مخاطبان هدف و انجام فرآیندهای مارکتینگ است. برگزاری منظم این رویداد نیازمند برنامه‌ریزی دقیق آن دست کم از یک سال پیش است. در این نمایشگاه تاکنون بیش از ۴۷۰ شرکت در فضایی به میزان ۲۳ هزار متر مربع حضور دارند. طبق گفته مسئولین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای؛ ۱۰ شرکت از کشورهای ترکیه، پاکستان، ارمنستان، عراق و … در این نمایشگاه حضور دارند.

این نمایشگاه با حضور شرکت‌ها و استارت آپ‌ها در دسته‌های کامپیوتر و سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات مرتبط، تجهیزات صوتی و تصویری، الکترونیک صنعتی، تجهیزات مخابراتی، تجهیزات اندازه‌گیری و کنترل و خدمات فنی و پشتیبانی برگزار می‌شود.  از دیگر برنامه‌های اصلی این نمایشگاه برگزاری نشست‌های B2B و کارگاه‌های تخصصی است.

روند و گرایش شرکت‌ها در حوزه مالی و حسابداری ایجاد پلتفرم‌های یکپارچه‌سازی است. به طوریکه بتوان با ارائه یک نرم‌افزار بخش‌های مختلف همچون کارتابل‌های سازمانی، رویکردهای برون سازمانی، CRM مشتریان و همچنین ERP برای مدیریت منابع سازمان را مدیریت نمود.

سیستم‌های مدیریت یکپارچه برای مدیریت کلیه امور فرآیندهای سازمانی به کار می‌روند تا سازمان بتواند به اهداف خود و همچنین برطرف نمودن نیازمندی مشتریان خود برسد.

در حوزه تجهیزات زیرساختی و مخابراتی؛ شرکت‌ها به منظور بر طرف نمودن نیازهای ارتباطی و زیرساختی محصولات و راهکارهای ارتباطی ارائه دادند. شرکت‌ها پلتفرم‌های خدماتی چون سرور مجازی(VPS)، سیستم‌های VoIP، خدمات ابری و سرورهای اختصاصی (VPN) به مشتریان خود معرفی نمودند. از دیگر سرویس‌های این حوزه می‌توان به CDN شبکه تحویل محتوا، VPC شبکه خصوصی ابری، PaaS ارائه محیطی برای توسعه و استقرار کامل در فضای ابری اشاره نمود.

از دیگر نکات جذاب این دوره الکامپ حضور صرافی‌های ارز دیجیتال و ارائه خدمات در این حوزه است. شرکت‌های این حوزه نیز سرویس‌های متنوع در بازار رمز ارزها، پکیج‌های استراتژی‌ معاملاتی، امنیت در دارایی‌های دیجیتال و جدیدترین فناوری‌های حوزه بلاکچین را ارائه نمودند. صرافی‌ها همچنین از پنل‌های گفت‌وگو، مسابقات و جوایز ویژه به منظور جذب مخاطبان استفاده نمودند.

در سالن‌های ۷ ، ۸ و ۹ نیز شرکت‌های حوزه مارکتینگ و تبلیغات حضور فعال داشتند. شرکت‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی با ارائه سرویس‌های طراحی وب،  سئو، کمپین‌های تبلیغاتی، ادز، تبلیغات درون اپلیکیشنی، پوش نوتیفیکیشن، تبلیغات بنری به مشتریان خود خدمت رسانی نمودند. مشتریان با تعیین نمودن هدف از تبلیغات می‌توانند کمپین و حوزه تبلیغات خود را انتخاب نمایند.

غرفه های نمایشگاه الکامپ 2023 - بهینه کاوان کیفیت نشست‌های تخصصی در نمایشگاه الکامپ 2023 نشست تخصصی در نمایشگاه الکامپ 1402

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی


مقالات ما


خواسته‌ها و انتظارات مشتریان
  • 16
  • مارس
  • خواسته‌ها و انتظارات مشتریان

    از تئوری تا عمل چگونه باید نیازهای مشتریان را برآورده سازیم؟ مقدمه با گذر از دوره محصول‌گرایی و حرکت به سمت دوره بازارگرایی، ...

    چگونه وضعیت رضایتمندی مشتریان خود را بهبود دهیم؟
  • 9
  • آوریل
  • چگونه وضعیت رضایتمندی مشتریان خود را بهبود دهیم؟

    مقدمه در محيط كسب و كار امروزي، رضايتمندي مشتريان يكي از كليدي‌ترين شاخص‌هاي بررسي وضعيت فرآيندهاي سازماني و نيز يكي از عوامل موفقيت ...

    مهندسی خدمات پایدار
  • 14
  • آوریل
  • مهندسی خدمات پایدار

    رویکردی نوین در فرهنگ خدمت‌رسانی مقدمه خدمت یک اقدام یا فعالیتی است که توسط یک شخص یا سازمان به شخص یا سازمان دیگر ...

    برگزاري اولين دوره آموزشی تجزيه و تحليل و سرمایه‌گذاری در بازار CFD
  • 14
  • می
  • برگزاري اولين دوره آموزشی تجزيه و تحليل و سرمایه‌گذاری در بازار CFD

    اولين دوره آموزشي كوتاه مدت تجزيه و تحليل و سرمایه‌گذاری در بازار CFD، روز شنبه ٢١ ارديبهشت ماه ١٣٩٨ به‌صورت كارگاهی در ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    02143904332

    آدرس

    تهران، خیابان سردار جنگل، بین میرزابابایی و 35 متری گلستان، کوچه شهید بهشتی، ساختمان 66

    پست الکترونیک

    info@behinekavan.com