• تهران، تهران بخش مرکزی، شهر تهران، محله پونک جنوبی، خیابان سردار جنگل، خیابان شهید بهشتی، پلاک 66، طبقه چهارم، واحد 4
لوگو بهینه کاوان کیفیت - behinekavan.com

تماس با ما

02143904332

ایمیل

info@behinekavan.com

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17

۶ مزیت برون‌سپاری خدمات مرکز تماس خروجی

۶ مزیت برون‌سپاری خدمات مرکز تماس خروجی

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا شرکت‌ها همه بخش‌های خدمات مرکز تماس خروجی را به یک شرکت ارائه‌دهنده این خدمات برون‌سپاری می‌کنند؟ با افزایش رقابت در بازار و افزایش سطح انتظارات مشتریان، کسب‌وکارها به طور مداوم در تلاش هستند تا راه‌های جدیدتری را برای جذب مشتری پیدا کنند و در عین حال فروش خود را افزایش دهند. هزینه‌های برون سپاری راهکارهای مرکز تماس خروجی در مقایسه با حفظ یک تیم پشتیبانی مشتری کمتر است. مراکز تماس دارای نمایندگان تخصصی به منظور رسیدگی به مسائل پیچیده مشتریان و درک بهتر شرایط بازار هستند.

در این مقاله قصد داریم در خصوص دلایل برون‌سپاری خدمات مرکز تماس خروجی صحبت کنیم.

مزایای خدمات مرکز تماس خروجی

در حالیکه مراکز تماس ورودی برای ارائه خدمات بی‌وقفه به مشتریان ضروری هستند، راهکارهای مرکز تماس خروجی نیز برای بهبود شهرت برند و جذب مشتری به همان اندازه مهم هستند. برون‌سپاری خدمات مرکز تماس و پشتیبانی مشتری به کسب‌وکارها در ارائه خدمات موفق به مشتریان و سرعت در افزایش فروش کمک می‌کند. در ادامه به دلایل برون سپاری خدمات مرکز تماس و ارزشمندی آن برای کسب‌وکارها اشاره کرده‌ایم:

۱- بهبود وفاداری مشتریان

هنگامی که یک شرکت راه‌حل‌های مرکز تماس خروجی را برون سپاری می‌کند، وفاداری مشتری به مرور افزایش می‌یابد. وقتی یک شرکت با مشتری تماس می‌گیرد، به طور خودکار مشتریان ارزش پیدا می‌کنند و وفاداری آنها نسبت به شرکت شما عمیق‌تر می‌گردد. این مراکز تماس کارشناسان ماهر در جهت پشتیبانی مشتریان دارند، که احساسات مردم را به درستی درک و در حل مسائل به آنها کمک می‌کنند. جدای از آن مشتریان وقتی شرکت‌ها برای دریافت بازخورد ارزشمندشان با آنها تماس می‌گیرند و پیشنهاد‌های ویژه ارائه می‌دهند، احساس خوبی را دریافت می‌نمایند.

۲- افزایش مقیاس‌پذیری

شرکت‌های مرکز تماس خروجی معمولا از قابلیت‌های بالای فناوری برخوردارند که به کسب‌وکارها در راستای رفع نیازهایشان کمک می‌کنند. با برون‌سپاری خدمات مرکز تماس خروجی، شما می‌توانید در مدت مشخص کسب‌وکار خود را با استفاده از زیرساخت‌ها و فناوری‌ها افزایش دهید. وقتی صحبت از فرآیند برون‌سپاری خدمات می‌شود، هیچ مقیاسی را نمی‌توان متصور شد، به همین دلیل باید خدمات سفارشی شوند و برای این کار به یک ارائه‌دهنده خدمات مرکز تماس معتبر نیاز است.

۳- کاهش هزینه‌های عملیاتی

هزینه‌ها با برون‌سپاری مرکز تماس خروجی در مقایسه با حفظ تیمی از کارشناسان ماهر بسیار کاهش می‌یابند. با این کار شما نیازی ندارید که پول‌هایتان را صرف زیرساخت، فناوری و یا پرداخت حقوق کارمندان کنید. با این حال هزینه‌های فضای اداری و سوپروایزران نیز بسیار زیاد است. همچنین باید در نظر گرفت انجام فعالیت‌های چون ورود داده‌ها، خدمات مشتری، فروش و سایر خدمات نیازمند برون‌سپاری هستند.

۴- تولید سرنخ‌ها

تولید سرنخ هدف هر کسب‌وکاری است که بدین منظور با دیگر شرکت‌ها همکاری می‌کنند. چه زمانی که یک فروشگاه فیزیکی دارید یا یک بیزینس آنلاین، تولید سرنخ به عنوان پارامتر ایجاد انگیزه شناخته می‌شود. برون‌سپاری خدمات مرکز تماس خروجی باید به شما سرنخ‌های بالقوه بدهد زیرا با این کار مشتریان شما راضی خواهند بود و مشتریان بیشتری را به سمت برند شما هدایت می‌کنند. با خدمات مرکز تماس خروجی، می‌توانید رویکرد بازاریابی خود را از طریق استراتژی‌های تعامل با مشتری انجام دهید تا مشتریان خود را درگیر و سرنخ ایجاد کنید.

۵- بدست آوردن بینش مشتریان

کسب بینش مشتریان مهمترین نیاز برای کسب‌وکارها در جهت توسعه خدمات و محصولات است. بازخورد مشتریان برای رشد کسب‌وکارها بسیار مهم است که می‌توان از خدمات مرکز تماس خروجی استفاده نمود. شرکت‌های برون سپاری معتبری وجود دارند که در جمع‌آوری داده‌ها از مشتریان از طریق تماس‌های خروجی تخصص دارند. مراکز تماس خروجی تعهد می‌دهند که تجارت شرکت‌ها را گسترش دهند.

۶- افزایش حفظ و نگهداری مشتری

حفظ مشتری چیزی است که این روزها شرکت‌ها به دلیل رقابت سخت در بازار با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. برندها در حال حاضر بر ارائه خدمات عالی به مشتریان تمرکز کرده‌اند، نه تنها برون سپاری تماس‌های ورودی بلکه تماس‌های خروجی نیز به همان اندازه مهم می‌شوند. مشتریان حفظ شده دلیلی برای تبلیغ دهان به دهان رایگان و همچنین جذب مشتری جدید هستند. هنگامی که یک کسب‌وکار قصد دارد بازار خود را توسعه دهد، باید بیشتر بر حفظ مشتری در کنار برون سپاری مرکز تماس خروجی تمرکز کند.

نتیجه‌گیری

کسب‌وکارها همواره جذب مشتری و فروش بیشتر را هدف قرار می‌دهند. برای ماندگاری در رقابت شرکت‌ها بیشتر بر ارائه خدمات یکپارچه تا ارائه سبد محصولات تمرکز دارند. بدست آوردن مشتریان جدید، افزایش فروش و بهبود وفاداری مشتریان از جمله مزایای مرکز تماس خروجی در کنار بهبود تجربه مشتریان هستند. با برون‌سپاری خدمات مرکز تماس خروجی، می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش دهید. همچنین با بهره‌گیری از کارشناسان آموزش‌دیده به برندتان در بازار اعتبار بخشید. اگر به دنبال ارائه‌دهنده خدمات مرکز تماس خروجی معتبر هستید، شرکت بهینه کاوان کیفیت بهترین گزینه است. با خیال راحت می‌توانید راه‌حل‌های برون‌سپاری را با قیمت مقرون به صرفه مطابق با نیازهای کسب‌وکار خود دریافت نمایید.

مرجع اصلی مقاله

https://b2n.ir/h82013

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی


مقالات ما


خواسته‌ها و انتظارات مشتریان
  • 16
  • مارس
  • خواسته‌ها و انتظارات مشتریان

    از تئوری تا عمل چگونه باید نیازهای مشتریان را برآورده سازیم؟ مقدمه با گذر از دوره محصول‌گرایی و حرکت به سمت دوره بازارگرایی، ...

    چگونه وضعیت رضایتمندی مشتریان خود را بهبود دهیم؟
  • 9
  • آوریل
  • چگونه وضعیت رضایتمندی مشتریان خود را بهبود دهیم؟

    مقدمه در محيط كسب و كار امروزي، رضايتمندي مشتريان يكي از كليدي‌ترين شاخص‌هاي بررسي وضعيت فرآيندهاي سازماني و نيز يكي از عوامل موفقيت ...

    مهندسی خدمات پایدار
  • 14
  • آوریل
  • مهندسی خدمات پایدار

    رویکردی نوین در فرهنگ خدمت‌رسانی مقدمه خدمت یک اقدام یا فعالیتی است که توسط یک شخص یا سازمان به شخص یا سازمان دیگر ...

    برگزاري اولين دوره آموزشی تجزيه و تحليل و سرمایه‌گذاری در بازار CFD
  • 14
  • می
  • برگزاري اولين دوره آموزشی تجزيه و تحليل و سرمایه‌گذاری در بازار CFD

    اولين دوره آموزشي كوتاه مدت تجزيه و تحليل و سرمایه‌گذاری در بازار CFD، روز شنبه ٢١ ارديبهشت ماه ١٣٩٨ به‌صورت كارگاهی در ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    02143904332

    آدرس

    تهران، خیابان سردار جنگل، بین میرزابابایی و 35 متری گلستان، کوچه شهید بهشتی، ساختمان 66

    پست الکترونیک

    info@behinekavan.com