• تهران، تهران بخش مرکزی، شهر تهران، محله پونک جنوبی، خیابان سردار جنگل، خیابان شهید بهشتی، پلاک 66، طبقه چهارم، واحد 4
لوگو بهینه کاوان کیفیت - behinekavan.com

تماس با ما

02143904332

ایمیل

info@behinekavan.com

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17

هفته جهانی کیفیت ۲۰۲۲

هفته جهانی کیفیت ۲۰۲۲

هفته جهانی کیفیت ۲۰۲۲ فرصتی است برای تجلیل از دستاوردهای کیفی و شناخت کسانی که در تصمیم‌گیری در سطوح مختلف از وجدان استفاده می‌کنند. شعار امسال نیز انجام دادن کار درست انتخاب شده است.

هفته جهانی کیفیت یک کمپین سالانه است که توسط سازمان CQI برگزار می‌شود. این جشن هر ساله به منظور افزایش آگاهی در زمینه حرفه مدیریت کیفیت در سطح جهانی برگزار می‌گردد. امسال از ۷ الی ۱۱ نوامبر تمرکز بر روی کیفیت وجدان خواهد بود.

به طور فزاینده‌ای از سازمان‌ها این انتظار می‌رود که دامنه مسئولیت خود را گسترش دهند و کار درست را نه تنها برای سهامداران / مالیات دهندگان، مشتریان و کارکنان، بلکه برای محیط‌زیست و به طور کلی برای جامعه انجام دهند. این تقاضا برای کسب‌وکارها به منظور به کارگیری وجدان در تصمیم‌گیری سطوح مختلف معضلات اخلاقی دشوارتری را ایجاد می‌کند.

مدیریت کیفیت تنها در مورد طراحی و بهبود کیفیت محصول و خدمات نیست، بلکه در مورد روش‌هایی است که سازمان‌ها برای ارائه به مشتریان و ذینفعان در راستای ارزش خود به کار می‌گیرند. موضوع امسال هفته جهانی کیفیت فرصتی را برای تامل در مورد اینکه چگونه فرهنگ و وجدان سازمانی می‌تواند به سازمان کمک کند یا مانع تصمیم‌گیری و انجام کار درست برای همه ذینفعان شود، فراهم می‌کند.

درباره هفته جهانی کیفیت

این کمپین جهانی از سال ۲۰۲۱ به صورت یک هفته‌ای جشن گرفته می‌شود. هر ساله موضوع جدیدی را اعلام می‌کنیم که طیفی از مسائل و موضوعات مرتبط با این حرفه را در بر می‌گیرد تا آن را توسعه و ترویج دهیم. به هر حال ممکن است بخواهید موضوع را به‌گونه‌ای تفسیر نمایید که مکمل استراتژی و ابتکارات شرکت شما باشد.

سازمان CQI

CQI متشکل از کارشناسان حرفه‌ای به منظور بهبود کیفیت محصول، پروژه و خدمات است. برای بیش از ۱۰۰ سال این سازمان با تنظیم استانداردهای حرفه‌ای برای مدیریت کیفیت در بریتانیا و سطوح جهانی شکل گرفته است. با داشتن ۱۸ هزار عضو در ۱۰۰ کشور، سازمان CQI در راستای مدیریت کیفیت و با بهره‌برداری از گواهینامه IRCA عمل می‌نماید. چشم انداز CQI جهانی است که در آن سازمان‌ها در هر نوع و اندازه‌ای با ارائه ارزش‌های برجسته برای مشتریان، سهامداران و جامعه شکوفا می‌شوند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی


مقالات ما


خواسته‌ها و انتظارات مشتریان
  • 16
  • مارس
  • خواسته‌ها و انتظارات مشتریان

    از تئوری تا عمل چگونه باید نیازهای مشتریان را برآورده سازیم؟ مقدمه با گذر از دوره محصول‌گرایی و حرکت به سمت دوره بازارگرایی، ...

    چگونه وضعیت رضایتمندی مشتریان خود را بهبود دهیم؟
  • 9
  • آوریل
  • چگونه وضعیت رضایتمندی مشتریان خود را بهبود دهیم؟

    مقدمه در محيط كسب و كار امروزي، رضايتمندي مشتريان يكي از كليدي‌ترين شاخص‌هاي بررسي وضعيت فرآيندهاي سازماني و نيز يكي از عوامل موفقيت ...

    مهندسی خدمات پایدار
  • 14
  • آوریل
  • مهندسی خدمات پایدار

    رویکردی نوین در فرهنگ خدمت‌رسانی مقدمه خدمت یک اقدام یا فعالیتی است که توسط یک شخص یا سازمان به شخص یا سازمان دیگر ...

    برگزاري اولين دوره آموزشی تجزيه و تحليل و سرمایه‌گذاری در بازار CFD
  • 14
  • می
  • برگزاري اولين دوره آموزشی تجزيه و تحليل و سرمایه‌گذاری در بازار CFD

    اولين دوره آموزشي كوتاه مدت تجزيه و تحليل و سرمایه‌گذاری در بازار CFD، روز شنبه ٢١ ارديبهشت ماه ١٣٩٨ به‌صورت كارگاهی در ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    02143904332

    آدرس

    تهران، خیابان سردار جنگل، بین میرزابابایی و 35 متری گلستان، کوچه شهید بهشتی، ساختمان 66

    پست الکترونیک

    info@behinekavan.com