• تهران، تهران بخش مرکزی، شهر تهران، محله پونک جنوبی، خیابان سردار جنگل، خیابان شهید بهشتی، پلاک 66، طبقه چهارم، واحد 4
لوگو بهینه کاوان کیفیت - behinekavan.com

تماس با ما

02143904332

ایمیل

info@behinekavan.com

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 8:30 تا 17

back dark blue

راه‌اندازی مرکز تماس

راه‌اندازی مرکز تماس برای یک کسب و کار راه موثری برای کسب درآمد در حین اجرای فعالیت تجاری به حساب می‌آید. امکان راه‌اندازی مرکز تماس از خانه وجود دارد، اما می‌توانید یک فضای اداری نیز اجاره کنید. در اینجا برخی از ملاحاظات کلیدی وجود دارد که باید هنگام راه اندازی مرکز تماس در نظر بگیرید.

تعیین هدف اصلی مرکز تماس

اولین کاری که باید انجام دهید دلیل افتتاح مرکز تماس جدید را تعیین نمایید، بر روی اهداف خود متمرکز باشید. همچنین می‌توانید به بررسی کانال‌هایی که مشتریان شما استفاده می‌کنند و اینکه شما باید کجا باشید تا با نیازهای آنها هماهنگ شوید، کمک کند. 

مشخص نمودن اندازه مرکز تماس

در مرحله بعدی برای تضمین موفقیت باید اندازه مرکز تماس مشخص گردد. باید درباره نیازهای فناوری، استخدام نیروی کار و همچنین فضای اداری به صورت مجزا تصمیم‌گیری شود.

تعیین محل مرکز تماس

هنگام تصمیم‌گیری در خصوص محل مرکز تماس باید به عوامل مختلفی فکر کنید. تمرکز اصلی باید فراتر از کوتاه نمودن مسیر رفت و آمد تیم مدیریت مرکز تماس باشد.

کسب مهارت‌های موردنیاز

برای نقطه شروع خوب است که به مهارت‌های موردنیاز کسب و کار خود فکر کنید. برای مثال اگر کارمندان چندزبانه در اختیار دارید، مرکز تماس خود را در کنار فرودگاه یا شهرهای بزرگ احداث نمایید. از طرف دیگر اگر در یک منطقه محلی فعالیت دارید، باید کارکنانتان از فرهنگ بومی آن منطقه اطلاع داشته باشند.

انجام تحقیقات برای تعیین بودجه

بودجه‌بندی اندازه و کیفیت مرکز تماس به طور قابل توجهی متفاوت است. بنابراین حتما لازم است تحقیقات کافی را انجام دهید تا دریابید از کجا می‌توانید بیشترین سود را حاصل نمایید.

انتخاب تکنولوژی با توجه به نیازهای کسب‌و‌کارتان

 باید در مورد تکنولوژی‌های انتخاب شده متناسب با اطلاعات مورد نیاز تمرکز کنید. باید از یک رویکرد بیرونی برای انتخاب آگاهانه فناوری‌ها در راستای اهداف تجاری استفاده نمایید. باید جواب سوالات زیر را پیدا نماییدک

1- مشتریان از چه کانال‌هایی استفاده می‌کنند؟

2- به چه دانش‌هایی نیاز دارید؟

3- آیا برای ارتباط با مشتریان نیاز به سیستم مدیریت محتوا است؟

4- آیا نیاز به خدمات بخش‌بندی شده دارید؟